Nytt design og nye mål: EliteSingles satser stort i Norge

elitesingles logo

Nytt design og nye mål:

EliteSingles satser stort i Norge

Berlin, 30. juni 2016. EliteSingles har fått en helt ny og annerledes look: Siden slutten av mai har datingsiden fått nytt utseende og logo. De blå nyansene er byttet ut med et varmere og mer moderne design i grønt. Nå satser EliteSingles’ administrerende direktør Jeronimo Folgueira på å ta siden til topps i Norge.

EliteSingles’ nye design er første skritt mot målet: Å bli best i Norge innen premiumdating. Det nye grønne utseendet er bare begynnelsen; en forbedret brukeropplevelse på desktop, nye apper og en oppdatert matchmakingmetode er andre viktige deler av prosjektet. Det hele startet med den britiske siden i mars, og etter en trinnvis introduksjon av det nye designet, ble prosjektet avsluttet i midten av juni da de nordiske og sentraleuropeiske sidene implementerte de nyeste funksjonene.

EliteSingles har også all anledning til å satse stort. De to siste årene har firmaet som står bak, Affinitas GmbH, opplevd en årlig vekst på 25-30 %. En stor del av framgangen kommer av suksessen til EliteSingles’ engelskspråklige søstersider, som får inn flere enn 215.000 medlemmer i måneden, men også i hele Norden opplever firmaet stor interesse.

Jeronimo Folgueira, administrerende direktør for Affinitas, tror at det nordiske markedet kommer til å spille en viktig rolle i framtiden, og at det nye designet er en viktig milepæl. «Firmaet vokser hurtig, og det er viktig at siden virkelig gjenspeiler våre medlemmers behov og ønsker. Vår målgruppe er velutdannede, interesserte i ny teknologi og stiller generelt høye krav til datingopplevelsen. Med vår nye moderne og varme look vet vi at plattformen vår kan leve opp til de forventningene.»

Og det er nettopp datingopplevelsen som har stått i fokus under prosjektets utvikling. EliteSingles-teamet har gjort en helhetlig ny design av både hjemmesiden, appene, mobil- og nettbrettsidene. Oppdateringen av matchmakingen betyr dessuten at det nå er lettere enn noensinne for medlemmene å finne kjærligheten.
Folguira fortsetter: «Vi er fast bestemt på å bli den beste premiumtjenesten for nettdating i Norge og i verden. For å nå dit må vi tilby den absolutt beste datingopplevelsen på markedet, og det gjør vi nå: sikker, seriøs og spennende dating på en av verdens beste plattformer.»

***
Alle bilder som følger med i denne pressemeldingen kan brukes fritt. Klikk for høyoppløselig versjon.

elitesingles logo

jeronimo folgueira

Jeronimo Folgueira, administrerende direktør for Affinitas.

Om artikkelforfatteren: ELITESINGLES’ nettredaksjon

Vår nettredaksjon består av engasjerte skribenter som gir deg gode råd og siste nytt innen partnersøk, forhold og kjærlighetens psykologi.

Les flere artikler skrevet av ELITESINGLES’ nettredaksjon