Her bor Norges gladeste single

Norges gladeste single

Berlin, mai 2016. En undersøkelse gjennomført av datingtjenesten EliteSingles viser hvor i landet single er mest fornøyd. De fleste byene som har spesielt muntre innbyggerne ligger på Sør- og Østlandet, og Larvik var den suverene vinneren.

Slik ble undersøkelsen gjennomført

Alle som registrerer seg på datingsiden EliteSingles tar en omfattende personlighetstest. Mange av spørsmålene handler om egenskaper og karaktertrekk. Blant annet skal brukerne krysse av om ulike beskrivelser passer til dem, på en skala fra 1 til 7.

Vi har undersøkt i hvilken grad medlemmene synes at adjektivet «munter» beskriver deres personlighet. Så kikket vi på hvor medlemmene bor som bedømmet seg selv som mest muntre. Et stort flertall bor i byer på Sør- og Østlandet med god margin overfor resten av landet. Trondheim er med på en niendeplass, men ingen steder lenger nord er med på listen over landets muntreste single.

Single fra Larvik er gladest!

Single i Larvik er landets gladeste ifølge undersøkelsen. Dette er gode nyheter for single som ser etter en kjæreste her. For de aller fleste foretrekker vel å date noen som er munter og glad fremfor en som er gretten og bisk? Single i Larvik trives tydeligvis godt som single, men de har dessuten gode sjanser for å finne kjærligheten snart!

Her er byene med Norges gladeste single

1. Larvik
2. Gjøvik
3. Jessheim
4. Tønsberg
5. Sandnes
6. Drammen
7. Hamar
8. Stavanger
9. Trondheim
10. Porsgrunn

Her finner du tips til å bli mer fornøyd som singel!