Elitepartner bytter navn til ELITESINGLES

Elitepartner får nytt navn:
Berlin, 10.06.2013. Elitepartner bytter navn til ELITESINGLES. ELITESINGLES vil fortsatt tilby en solid datingplattform for single som søker seriøse og langvarige forhold. For medlemmene vil navnebyttet derfor ikke medføre noen endringer for brukeropplevelsen og kvaliteten av tjenesten.
Navnebyttet begrunnes med at selskapet ønsker å komme en eventuell navnekonflikt med en utenlandsk datingside ved samme navn, i forkjøpet. Det nye navnet ELITESINGLES ivaretar datingtjenestens mål og kjerneverdier. Målgruppen for siden er godt utdannede, single mennesker som ønsker seg seriøse og langsiktige forhold.

Andre navnebytte i løpet av et år

ELITESINGLES ble lansert i Norge i juni 2012 under eDarling-navnet, og i november 2012 kom relanseringen som Elitepartner. ”Det er selvfølgelig synd å måtte bytte navn for andre gang i løpet av tolv måneder, men det er det riktige å gjøre nå.”, sier daglig leder David Khalil.
ELITESINGLES er representert i 20 land under ELITESINGLES-navnet eller som eDarling. Nærmere 70% av de norske premium-medlemmene har høyere utdannelse. Det er mennesker som har orden på utdannelsen og karrieren, men som ikke har hatt sjansen til å finne en partner ennå. ELITESINGLES gir nordmenn muligheten til å finne kjærligheten med andre som har lik bakgrunn som de selv.

Om ELITESINGLES:

Bak ELITESINGLES står Affinitas GmbH som ble grunnlagt i Berlin i 2008. Målgruppen til ELITESINGLES er godt utdannede, single mennesker som ønsker seg seriøse og langsiktige forhold. Grunnpilaren i vårt konsept er et matchingsystem som bygger på forskning om forhold og kompatibilitet mellom mennesker. Ved hjelp av vårt matchingsystem gir vi partnerforslag som passer den enkelte, og tilbyr en sikker plattform for kontakt.